Date

May 13, 2019

Area

Louisville, Kentucky

Companion

Sister Reynolds

The One With Mac and Cheese

I truly think I have the best job in the world. It is the most fulfilling, and makes me legit the happiest on planet Earth. So, if you think you’re happy, go on a mission! It will magnify by a million! I wish there were words to describe the joy and peace that comes from serving a mission! ITS THE BEST!

This week so much happened! And I can’t remember it all, but I remember the good ones! Well, if I am honest, they’re all good, but some were very special indeed!

We had interviews with President, and he always makes you feel like you’re worth a million bucks! He always tells me "Sister Ludwig, you’re the best missionary in the world." I know he says it to every missionary, but when he says it, it feels like he only says to you. He’s truly amazing. I know he has been called of God. I love him soooo much!

Then we had some new member lessons with our new members, Nessa and Zhong! It was sooooo awesome! They were both out of town for church on Mother’s day and they both went to church where they were at! SO AMAZING! Zhong even brought a friend to the ward he went to in Arizona! Such good examples of what really matters in this life!

Then we got an amazing referral! His name is Andrew and he came to church! He said he really liked it and felt that it was what he needed! So basically…’get in the font, Andrew!’ Pray for him please!

The best part though you guys was talking to my mom. She truly is the best human being I have ever met in my life. She just radiates the light of Christ and has a way of sharing it with others. She is a missionary!

I love this work. It is true! I love the Savior. He lives! He breathes. He loves. And He can dwell in your heart today!
Love you all sooooo much!
Love Friggin Kentucky sooo much!
Love my Savior above all!

Sista sista Ludwig!

P.S. My area is huge yall! It covers three stakes. The north border goes all the way up to Cincinnati almost. And the southern border almost reaches Nashville. And the food choices are endless! Who puts mac and cheese in a chicken taco?




0 comments


« Back

Coming Events

Kentucky Louisville Mission
Local
Kentucky

Length of Service

100 %

Days in Mission Field

1
Years
6
Months
20
Days